maanantai 20. elokuuta 2018

Tervetuloa mukaan


Moikka!
Oon Kettu, tämän blogin kirjoittaja. Tää blogi syntyi halusta kirjoittaa ylös fiiliksiä ja huomioita tämän mun matkani varrelta. Ja mikäkö tämä matka sitten on?

Tämä matka on matka kohti, ei tervettä, vaan hyväksyvämpää ja onnellista elämää. Elämää, jossa olen sinut itseni ja rajoitteideni kanssa. Rajoitteeni liittyvät niin psyykkisiin rajoitteisiin (toistuva keskivaikea masennus, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja paniikkihäiriö sosiaalisten tilanteiden pelon kanssa) kuin somaattisiinkin rajoitteisiin (migreeni ja krooniset kivut).  Olen myös sateenkaarikansalainen, ja sekin tulee varmasti esille myöhemmin.

En mene väittämään, että keinot jotka auttaa mua, auttais myös muita. Mua ei toivon mukaan saada ikinä sanomaan "mä onnistuin tässä, joten varmasti säkin onnistut". Meillä kaikilla on omat vaikeutemme ja omat vuoremme kiivettävinä. Kaikkien elämä on helppoa omalla tavallaan, ja myös vaikeaa omalla tavallaan. Kahta samanlaista elämää ei ole. Kerron mikä mulla auttaa, ja kerron myös mikä mulla ei auta. Jos joku haluaa kokeilla samaa, se on toki hyvä asia. Mutta ketään en painosta, tai väitä että joku keino auttaa varmasti.

Toivotan kaikki lukijat tervetulleiksi mukaan tälle matkalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano pois vaan!